STUCKEN

Idag i skolan övade vi lite på prover och sånt, så jag har blivit stucken ganska många gånger idag. Ulla skulle ta kappilärprover på mig, men hon sög ganska mycket (haha), stack nålen i mig ett par gånger med fick aldrig ut speciellt mycket blod. Lärare nskyllde på att jag var kall, men jag tror att det beror på vem det är som håller spruten, haha ;) Sedan testade även jag att sticka mig själv med en inslulinnål, snacka om vad ångestladdat det var. Fast sen när jag upptäckte att det inte gjorde ont så fick Leyla och Ulla också testa på mig (båda var för fega för att ge ut sig själva som försöksdjur). Men när Ulla skulle ta på mig så var det nog väldigt ångestladdat för oss båda, haha ;P


Söta ord ♥
Postat av: Vannaa ♣♥♦ When what ever comes around♦♥♣

usch neee att du ställer upp på o bli stucken.. AJ

ja skulle begå självmord haha!

2009-12-01 @ 23:30:01
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0