VAD HAR DÅ HÄNT DE SENASTE DAGARNA?

I lördags åkte jag, Ulla och Simone ner på mellandagsrean. Jag är så himla snål och tycker att det är så tråkigt att shoppa, så jag har inte köpt nya saker på jättelänge. Men nu lossnade det lite, köpte en lång grå tröja, en beige kofta, svarta leggings och jeansleggings. Riktigt sweet ^^ Allt var på rean också, förutom de svarta leggingsen, men det har jag behövt länge nu så :)

I söndags åkte jag Eckerölinjen tillsammans med Ulla, Simme och lite av deras kompisar. Åt och hade trevlgit, men största anledningen till att vi åkte var väl så att vi kunde köpa lite dricka ;) Jag må säga att det är inte ofta jag brukar köpa drinkar kl 10 på en söndag, tro det eller ej.. ;S ;P

I måndags åkte jag på en spontanresa till Västerås för att hälsa på min gamla bästis Anna. Vi shoppade, fikade och böt julklappar och hade trevligt. Men eftersom jag bara hade sovit två timmar den natten så åkte jag hem tidigt. Lite synd, var tänkt att jag skulle följt med hem till Henrik och hängt där ett tag, men nästa gång.. :/

I tisdag (eller igår kan man också säga ;P) träffade jag Frida. Vi hade så mycket att prata om och hade jättekul ^^ Vi lagade mat, spelade lite wii, såg på film (Hjälp jag är en fisk och Halvblodsprinsen) :) Böt presenter gjorde vi också, och jag älskade det jag fick av henne. Först ett jättefint halsband i silver, tro, hopp och kärlek. Sedan ett kuksugrör och kondom, haha, och gud vad kul vi hade med det där sugröret! Lägger upp bilder sen, och kanske filmer ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0