ANNA TERNHEIM

Jag är så glad! Anna bjuder mig på en spelning med Anna Ternheim i Västerås! Den 29 januari. Det är dock på en torsdag. Spelningen börjar 19.00, håller kanske på två timmar typ, sen ska jag åka buss hem till Uppsala i en och en halv timme. Och nästa dag ska jag upp till skolan. Jag är inte van att lägga mig sent, haha. Men fatta kul!?

Jag är så glad, this really made my day!



Tacktacktacktack Anna!! :D:D

Söta ord ♥
Postat av: Alex

Hejsan, nu har jag kommit igång och börjat blogga igen, hoppas du följer med och kommenterar vardagen och mitt liv som ensam och liten linköpingsbo i stockholm=)bloggens adress alexofjuly.blogg.se



/Alex

2009-01-15 @ 16:04:36
URL: http://alexofjuly.blogg.se/
Postat av: fanny

Sv: Åh tack snälla för att du berättade lite om omvårdnadsprogrammet och alla tips! Det lät som att det var en jätterolig linje! Vilket gymnasium går du på förresten? :) Jag bor i solna (var bor du?), men ska flytta till Nyköping i sommar för att få prova på något nytt! Jag ska därför börja på ett gymnasium där, men vet dock inte vilket... Så jag lite tveksam om det blir vårdprogrammet eller restaurang.. ;D



Ha en bra dag! :)

2009-01-15 @ 16:23:02
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: johanna

hur låter hennes låtar?

2009-01-15 @ 19:20:24
Postat av: Anonym

åhh. jag önskar jag fick se henne. men det kanske händer någon gång. framtiden är än så länge en hemlighet! kramar till dej!

2009-01-20 @ 17:57:45
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0