GRATIS MAT


Den ultimata gratissidan är här! Detta gäller inte nöje utan snarare överlevnad, vem lägger inte massor av pengar på mat liksom? Perfekt för oss arbetslösa, studenter, barnfamiljer, ensamstående, ungdomar - alla måste ju äta!. Jag blev överlycklig när jag såg det ialla fall och nu har jag fått bekräftelse för att det funkar, därför tipsar jag nu er. Detta kommer vara så perfekt när vi flyttar. Vad mycket tacos jag kan köpa *haha*

Här samlar du poäng (eller i detta fall "pengar") som du sedan växlar in ("köper") presentkort på ICA, Lidl, Willys och Hemköp. Det känns ju otroligt trist att lägga såpass mycket pengar på mat som man faktiskt gör, och nu är ju lösningen här.

Givetvis är detta, likt alla andra gratissajter, helt kostnadsfritt.
Vill du registrera dig och samla poäng?
Klicka här.

Söta ord ♥
Postat av: Johanaa

haha va kul!gratis mat...

2009-01-08 @ 13:12:18
Postat av: miahmariah

Tack för tipset. Nu har jag också registrerat mig. Jag undrar om du är intresserad av personlig utveckling, make-up, hår eller hudvård? Välkommen in till min blogg där jag tipsar, recenserar, coachar och svarar på frågor.

2009-01-08 @ 17:18:56
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0