GRATTIS ULLA!

Nu är jag hemma igen! Hade det bra nere i Småland, hälsade på morfar och moster + familj. Det var mysigt. Var även och tände ett ljus på graven idag. Men nu efter fyra timmars bilfärd är man hemma.

Och grattis till Ulla som fyller 18 idag! Okey, det är ingen hemlighet att jag är dålig på att komma ihåg födelsedagar. Jag kommer ihåg datumen, men när de väl fyller så glömmer jag bort att gratulera. Men nu var jag så säker att jag inte skulle glömma bort hennes födelsedag. Det var bara det att jag var så säker på att hon fyllde den 6:e. Tills jag läste Elins blogg. F-ck, hon fyllde ju idag! Men det behöver ju inte hon veta, haha ;)

Mer bilder från helgen kommer sen! ;)



Söta ord ♥
Postat av: alva♥

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Brukar du läsa min blogg eller prenumererar du på den? Om du gör det så lägger jag också till dej på bloggkoll också,!

Ha det bra.., ( :

2009-01-05 @ 09:59:01
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 13:06:19
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Ulla

Tackar, tackar. Det var ingen liten bild det där :P

2009-01-05 @ 15:08:06
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS!!!

2009-01-06 @ 18:30:49
Postat av: Johanna

GRATTIS!!!

2009-01-06 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0