MADE IN SWEDEN

Såg precis på Made in Sweden. Såg ni också det? Det är iaf nya idoljuryn som ska hjälpa en kille och en tjej att bli kända. Men jag tyckte bara det var pinsamt, killen var inte speciellt bra (i mina öron iaf). Och så kom Desmond Child och sa att han inte tyckte om killens låt. Killen blev ju skitsårad och skitledsen och sa att han inte visste ifall han ville fortsätta med det här. Skämtar han!? Vet du hur mågna som skulle döda för den där chansen!? Bara för att Desmond inte tyckte om hans låt.. Och kanske förolämpade honom lite, men det får man ju för fan tåla i den där branshen! Nej usch, orkar nog inte kolla på det där nästa gång, han kändes så fjollig..

Eller vad tycker ni?

Söta ord ♥
Postat av: CARRP

Hur gör man ramar runt kategorierna??

2009-01-14 @ 22:32:54
Postat av: Anonym

om du blir medlem på någon annan av mina länkar till gratissidor finns i inlägg längre ner

2009-01-14 @ 23:33:37
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 07:59:58
Postat av: Anonym

jag ser inte att du har blivit medlem någonstans via min länk. vart skulle det ha varit och hur många poäng har du samlat ihop?

2009-01-15 @ 10:39:57
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag tyckte dom var lite taskiga som tog dit Desmond bara för att dom inte vågade säga till honom själva att det var dåligt. Dom tog in nån som fick vara "the bad guy" helt enkelt. Sen hade han säkert rätt men ändå :P

2009-01-15 @ 11:18:11
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag såg inte det jag såg på en ny sjukhus serie som gick på femman:P

2009-01-15 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0