WIENERAFTON

Igår så var det Wienerafton (skridskoåkning med musik och kul nära mig). Det var år sen jag var där. Men nu så skulle Sofia få åka för första gången. Blev lite besviken, när jag var liten hördes musiken ända hem till mig - nu hördes den knappt när man var tio meter bort! Och det var väldigt lite folk.

Men det var jättekul. Och Sofia var så duktig, det var ju ändå första gången hon åkte! Jag tänkte försöka åka lite, det var i 5:an senast! Jag tog på skridskorna, tog fem steg, backade och tog av dem igen. Jag vågade inte, haha. Men ofta man vill skämma ut sig inför alla där!? Nej, jag ska åka första gången ensam, så att jag slipper skämma ut mig, haha.. -.-




Förresten så är jag med och tävlar om en personlig header här! :D

Söta ord ♥
Postat av: EmmaJosephina

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till!

2009-01-11 @ 15:38:00
URL: http://emmajosephina.blogg.se/
Postat av: Sanne

Tack så mycket!

2009-01-11 @ 16:21:16
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Söta bilder :)

2009-01-12 @ 07:28:45
Postat av: Johanan

vi får ta och åka någon dag:D

2009-01-15 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0