GODER DAGER

Fick hem brevet från sjukhuset här om dagen med svaret att jag inte fick ge blod. Jag hade tydligen för lågt blodvärde. Känns väldigt trist, ville verkligen ge blod. Men de sade att jag kunde ta provet igen om något år och se om det var förändrat. Leyla hade tydligen också för lågt. Ulrika vet jag inte än?

Alltså, jag börjar ledsna rejält på att gå upp tidigt på mornarna. Imorse stängde jag av väckarklockan och somnade om igen femton gånger innan gick till slut gick upp. Men helt vaken var jag nog inte. Skulle koka gröt och hade vattnet i decilitermåttet, skulle hälla i kastrullen men hällde vattnet i havregrynsförpackningen istället. Gud vad glad man blev då, så typiskt mig.

Och regnet fortsätter att komma. Det känns verkligen som sommar nu när jag varken har lov eller sol. :/

Tycker förresten att den här låten är så fin. Det är Michael Jacksons bror Jermaine som sjunger Michales favoritlåt på hans minnesstund. Började nästan gråta när jag satt och såg det igår.


Söta ord ♥
Postat av: Naildesign

aw men tack själv! Jag förstår dig absolut det här med tiden, måste ta mycket tid att teckna sådär. Tyvärr tar man sig inte alltid den tiden, men när man väl gör det, gud så skönt det är, att få koppla av och bara fokusera på det man håller på med :D

2009-07-08 @ 21:09:05
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Vannaa

Jag tror att många grät .. eller höll på att gråta igår när de såg ceremonin..=/ jag var en av dem iaf..

2009-07-08 @ 23:51:58
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag är blodgivare :D Det gäller bara för mig att hitta nån att gå med...



Hade velat sett MJs minnesstund men har ingen TV :(

2009-07-09 @ 10:05:16
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va tråkigt att ni inte kunde ge blod:/ ni får försöka igen senare!

2009-07-10 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0