POJKE ELLER FLICKA?

Jag satt vid datorn när min lillasyster Sofia, 3 år, kom och satte sig bredvid mig. Då hade jag den här bilden uppe, en bild på min bästis.

S: Vem är det?
T: Det är Anna.
S: Anna? Var det när hon var en pojke?

Hahaha, hur sött är inte det!? Konversationen fortsatte dock, då det kom en förklaring :P

T: *svårt att hålla mig för skratt* Eh, nej, hon är en flicka?
S: Men hon har ju mörkt hår!
T: Och?
S: Men har inte alla pojkar mörkt hår!?

Söta ord ♥
Postat av: L

Haha, vad sött

2009-07-13 @ 16:18:16
Postat av: CARRO

hälsa mamma att jag kan passa fia under bröllopet. får inte tag på henne. kram

2009-07-13 @ 22:58:59
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha va gulligt:D<3

2009-07-14 @ 00:27:57
Postat av: Mikaela

Hehe. Ja barn har så himla härliga tankesätt! Det är fascinerande att höra på dom och försöka hänga medhur dom tänker och vad dom associerar till.

2009-07-14 @ 11:01:45
URL: http://livet.songah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0