ETT INLÄGG OM LITE ALLT MÖJLIGT

Mamma pratade typ med sin väninna som sade att jag skulle ta en viss medicin mot mina svullna fötter. Som tur var så hade vi redan det hemma, för att min lillasyster har tagit det. Vet inte om det har hjälpt så mycket, men blev oerhört trött av medicinen, slumrade till väldigt många gånger på jobbet idag. Ja, det var en riktig biverkning av medicinen, jag var inte bara trött. Fast det kan ju ha varit en kombination av båda.

Efter jobbet gick jag och shoppade lite. Köpte lite tishor på rean, en klänning och solglasögon. Brillorna passade mig inte lika bra som de gamla, men de duger.

Sedan mötte jag upp Leyla och Ulla så gick vi upp till sjukhuset. Vi ska ju ge blod, men vi var tvugna att ta blodtest först för att se att vi är helt friska. Vi får väl svaren om fyra till sex veckor. Det kommer säkert att visa sig att jag har HIV eller något, heh..

Väl hemma hade jag två brev som låg och väntade. Det ena var mina betyg. Det mesta blev väl som förväntat, VG i allt. Men chockerande nog så fick jag MVG i samhälle!? Hur tusan gick det till, sover mest på de lektionerna. Men jag ska inte klaga, tehe. Och det andra brevet var min lön! Shooopppaaahh!! ;D 

Imorgon är det fredag, sista jobbdagen, och sedan heelg! Gud vad gött, ska njuta som fan! Ska försöka att lägga mig tidigt ikväll så att jag är utvilad och pigg imorgon och kan prestera mitt bästa.

Söta ord ♥
Postat av: Johanna

VA kul MVG i samhäll:D:D

2009-06-25 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0