MIDSOMMAR

Midsommar igår då. Jag och tjejorna var först hos Ulla och åt god midsommarmat och hade mysigt. Senare så drog vi till Öregrund, som typ resten av världen. Början av kvällen blev väl inte så lyckad, men senare blev det riktigt kul! Och såklart så skulle alla åka hem samtidigt. Hundratals personer trängdes och försökte komma på en enda buss. Jag stod där, två meter ifrån ingången, oförmögen att röra mig ens en centimeter. Alla trängdes från olika håll, men efter typ en timme så kom jag på bussen, blev nästan av med min väska.

Resan tillbaka var nästan roligast (förutom att jag var kissnödig från start och hela resan på en och en halv timme!). Det var en kille som satt med oss som visade oss en massa trolleritricks. Snacka om att jag blev impad! Plus att jag var ganska lullig och inte kunde tänka så logiskt. Men en riktigt trevlig midsommar blev det! Bara så besviken att jag inte fick dansa "små grodorna" eller någon annan klassisk dans runt midsommarstången.. :/

Hur var eran midsommar då? :)


Söta ord ♥
Postat av: ღ Milly ღ

tack så mycket.

åh vad härligt :)

2009-06-21 @ 17:40:09
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0