PIMP MY LOO

Idag var det Operation Dagsverke och i skolan hade man möjlighet att få måla en toalett. Jag, Elin och Elise tänkte att såklart gör vi det! Men fattar ni hur fuuult det blev!? Och nu ska jag få stå ut med det i två år till (plus alla andra som kommer att få se den efter att jag har gått ut!?). Uschuschusch. Så kom Nyheterna och filmade oss också, så kom min fula fula gubbe med på tv också, yihoo. Plus en vacker vinkel på mig underifrån, alltid lika snygg.. (Ja, det var en STOR dos av ironi!)

Plus att någon från skolan filmade mig också. Tar en timme för mig att inse att han filmar mig. För helvete! Så svarar jag "yes!" på varje fråga också. Ja, jag vet hur man säger "ja" på svenska, så varför använde jag inte mina prima kunskaper!? Hur töntig låter man liksom inte när man säger "yes"!? Haha..

Varför gick det så himla dåligt!? Jag har ju faktiskt fått MVG i bild!? D: Men ärligt, toan är pinsamt ful! Fy fan.

Söta ord ♥
Postat av: Micka

sv; ja de va jätte tråkigt :(



haha varför målade ni en toa just??

2009-05-06 @ 20:24:34
Postat av: Anonym

Mjo den är lovely :)

2009-05-06 @ 21:07:22
URL: http://dollychild.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Tack :). Köpte den på H&M.

2009-05-06 @ 22:49:11
URL: http://latiffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0