DÅLIGT PLANERAD DAG

Efter skolan åkte jag och Ulla in mot stan för att gå och kolla lite på Norrlands nation. De hade utförsäljning med en massa märkeskläder med 50-80%. Först gick vi fel, dåligt planerat konstaterade Ulla. Men sedan hittade vi dit, men det var så himla ovärt. Det var mörkt, dålig luft och fula kläder. Sedan hade vi beslutsångest om vi skulle hem till mig innan bandyn eller inte. För att spara pengar gick vi tillbaka till skolan för att sitta vid skolan ett par timmar. Efter tjugo minuter skulle vi tydligen till Simone och pizzerian och äta. Oplanerat. När vi kommer dit ska vi inte äta, utan ta bussen till stan. Har inte busskortet med mig, dåligt planerat. Åt på McDonalds. Hade iaf inga pengar med mig, och hade glömt mitt kort hemma, fick låna pengar av Ulla. Dåligt planerat igen. Ser på bandyn, Sirius-Västerås, 5-0, oh yeah ;D Ska åka hem, ska fylla på mitt busskort. Inser att jag varken har busskort, pengar eller kort, så det lärde ju inte gå. Och kunde inte sms:a en biljett, för min mobil var oladdad. Fan vad dåligt du har planerat, säger Ulla igen. Jo, jag vet. Får iaf låna Ullas busskort, så jag kom hem iaf.


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0