HUR MAN FÖRBEREDER SIG INFÖR ETT STORT PROV

Har skriftliga nationelle imorgon i svenska b. Istället för att förbereda mig och läsa t ex häftet och sånt så gör jag typ allt annat!

Här är typ en lista på hur man förbereder sig inför ett stort prov. Kan säga att jag känner igen mig.. väldigt mycket!

• Slöar
• Kollar på TV
• Ska bara kolla Facebook lite och fastnar i några timmar
• Tittar på roliga Youtube-videos
• Storstädar lägenheten i desperat sökande efter att ha något annat att göra istället för börja plugga
• Tröstäter godis och kastar ondskefulla blickar på faktaböckerna
• Och till sist känner man sig besegrad och börjar plugga...inser att huvudvärken kommer smygande och går och lägger sig.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0