MOBIL BORTA :´(

Jahapp, då har det hänt till slut - jag har tappat bort min mobil!

Pappa skjutsade mig till skolan idag och jag satt och sms:ade min kompis i bilen. Trodde att jag lade mobilen i jackfickan, men nu i efterhand så lade jag troligen den i knät. Sedan när jag kom till skåpet så var mobilen borta.

Tänkte inte mer på det då, bara att den ligger väl i skåpet någonstans och att jag ber min kompis ringa den sen. Men den var avstängd, fast jag laddade den nyss. Så antagligen så åkte den ur knät när jag gick ur bilen på morgonen. På busshållplatsen. Så antagligen har den blivit påkörd av bussen nu. Yey.

Och nej, jag tvivlar starkt på att någon skulle sno den, för vem fan skulle vilja ha en sån mobil. De skulle inte vilja ha den själva, än mindre lyckas sälja den.

Bara jobbigt att alla telefonnumrena är borta nu. Ska gå till skolreceptionen imorgon och kolla om någon har lämnat in den, men tvivlar på att någon har det.

Och ja, jag har redan letat i bilen, den finns inte där. Och försökt att ringa den femton gånger, den är avstängd.

Bara så att ni vet om ni försöker ringa eller sms:a mig, att jag inte dissar er! Min mobil är bara borta :(


Söta ord ♥
Postat av: Annika

Oj gud så tråkigt!

2009-11-09 @ 21:03:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0