TIDSFÖRDRIV

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Ingen :/
Vem fick du sms av senast? Ulla
Vem pratade du senast i telefon med? Hm, mamma?
Vems hus var du senast i? Mitt, lol..
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Sofia
Vem önskar du att du var med nu? Det ni ;)

VAR.
Var är din telefon?
Brevid mig
Var är din mamma? Venne
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ehm, har inten tröja på mig.. (a) Morgonrock ;)
Var åkte du senast bil? Skolan typ
Var i ditt rum är du? Sitter vid datan? :P

VAD.
Vad åt du senast?
Smörgås.
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig, haha.
Vad är den närmaste saken som är blå? Body milk
Vad har du på fötterna? Inget..
Vad är din favoritfärg? Grön och rosa :)
Vad är din favorithemsida? Facebook
Vad hör du just nu? P3-prat

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
Ehm, minns inte
När träffade du din pappa senast? För någon timme sen
När duschade du senast? Fredags tror jag, ska duscha snart :)

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
Yepp.
Sovit i någon annans säng? Aa
Hånglat på en bio? Nej ;O
Hånglat i skogen? Haha, ja..
Sovit naken? Ja, typ jämt (a)
Målat om ditt rum? Nej, har tapeter jag :P
Sovit i en säng med någon av samma kön? Yes.
Sett någon dö? Nej, och glad är jag för det
Varit på ett plan? Japp
Sovit till tre? Haha, ja, det har väl hänt..
Älskar eller saknar någon just nu? Antar jag.


Söta ord ♥
Postat av: Emmelist

kul att du ville vara med i handsmyckestävlingen. bara synd du inte vann denna gången :/ kommer fler chanser! kram!

2009-11-29 @ 23:52:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0