JULEN BÖRJAR TIDIGT, I ÅR IGEN..

Alltså, är det bara jag som tycker att det är lite väl tidigt för affärerna att börja plocka fram julsakerna? Först var det Rusta (redan i September!?) och nu även IKEA. Ni kan väl vänta åtminstone till efter halloween tänker jag. 

Jag satt och pratade om det här med Madde och Michelle igår, och då får jag veta att Madde redan har köpt typ alla julklapparna! För länge sen! Jaha, då känner man sig extra bra, jag som brukar köpa dem dagen innan..


Söta ord ♥
Postat av: Vannaa ♣♥♦ When what ever comes around♦♥♣

haha håller me.. här i rusta där vi bor har de typ hoppat över HELT halloween =S finns inget att köpa typ masker eller ja allt som används då.



bara julpynt min mamma har börjat köpa julpynt haha! allt kommer tydligen tidigt i år..

2009-10-11 @ 20:06:22
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0