SOVMORGON?

Alltså, vi har inga lektioner idag, bara ett möte om projektarbete kl 15.00. Skönt med sovmorgon eller vad, verkligen välbehövligt liksom. Men tror ni inte att jag bara för det vaknar 5.30, utan väckarklocka eller något, hur pigg som helst(!?). Jaha, försökte somna om, men det gick inte. Sen skulle vi upp och sjunga för pappa också som fyller. Då sade pappa att jag kunde ta Chicko på morgonpromenaden eftersom jag var ledig idag. Jag gick och lade mig igen i ett försök att undkomma detta, men det gick inte. Så då fick jag även gå ut med Chicko i kylan.

Härlig sovmorgon? Nej.


Söta ord ♥
Postat av: B

Trevlig helg!

2009-10-09 @ 18:00:19
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0