UTVECKLINGSSAMTAL & IKEA

Idag var vi bara  i skolan 20 minuter och hade utvecklingssamtal, sedan var vi lediga resten av dagen. Jag och Johanna kom samtidigt och bestämde att vi skulle ha utvecklingsamtalen tillsammans. Det gick fort, fanns inte så mycket att säga. Det enda vi pratade om typ var att jag hade börjat bli skoltrött och låg efter med läxorna, annars bara det gamla vanliga. Får hoppas att skoltröttheten går över snart.

Sen åkte jag och Johanna till Bolönderna, där jag gick in på nya IKEA för första gången. Inte det mesta speciellt tyckte jag, jag menar what´s all the fuzz 'bout!? Vi åt iaf köttbullar där som också blev en stor besvikelse, det var mycket godare när man var liten..

Sen gick vi och kollade lite i butikerna. Jag köpte ett par nya boots, locktång och lite annat smått. Ska nog gå och lägga mig och läsa en tidning jag köpte och mumsa i mig lite Ben & Jerry´s ;)






Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0