HEMMA IGEN

Kom hem i fredags, har glömt att uppdatera. Eller glömt och glömt, skjutit upp rättare sagt ;)

Ni kan ha hört på vulkanen på Island, som orsakade att inga plan kunde flyga. Jo, det var när jag befann mig i London det. Så vi blev strandade där. Men vi klagade inte, då hade vi bara ett par extra dagar på oss att njuta av den där underbara staden! ;) Det var ju lärarna som fick kämpa hela dagarna med att försöka få hem oss, haha, medan vi bara kunde njuta av London och värmen.

Vi skulle ha flygit hem på lördagen. Istället åkte vi buss hem på onsdagen. Det tog 36 timmar. Så det tog en aning längre tid att flyga..

Saken var den också att det var typ samma busschafför som körde hela tiden, så när vi var i Sverige så vaknade jag av att folk tjoade och klappade händerna. Jag frågade var de gjorde, och gissa vad jag fick till svar - "Vi försöker väcka chaffisen!!". Inte direkt det första jag ville höra. Så snabbt på med bältet blev det, haha. Det slutade med att vi inte vågade åka med bussen längre, utan hoppade av och tog en taxi. Chaffören böt även fil när han blev trött, när det kom mötande trafik några meter bort! Inte kul kan jag säga! Men hem kom vi, tack och lov! ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0