LONDON IMORGON

Usel uppdatering, jag vet, och den kommer inte att bli bättre den här veckan. För vet ni vad - jag ska till London! :D

Idag var jag i skolan för första gången på sju veckor. Kändes väldigt konstigt, som om man hade slutat och bara hade kommit tillbaka för att hälsa på. Men det var så roligt att träffa alla igen och vara tillbaka! Och nu blir det ännu en vecka från skolan, eftersom jag ska till London med Nursing Care. Ska bli dökul!

Är bara väldigt nervös inför flygningen och att prata engelska, är inte så bra på det. Kommer att sitta på flyget med solglasögon, musik på högsta volymen, hyperventilera och gråta. Varnar bara alla som ska flyga med, ja, jag är en aning flygrädd..


Söta ord ♥
Postat av: PHOTONERDEN

Hoppas du får en bra resa!

2010-04-13 @ 16:27:32
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är väl inte flygrädd? du var ju superlugn till Teniriffa? Hoppas att du har dt kul!

2010-04-19 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0