SVARA FÖR HELVETE

Jag bara hatar folk som aldrigaldrigaldrig har sin mobil med sig! Man får ju ALDRIG tag på dem!?

Idag ska jag på bio med Johanna, hon är en sån person, jag får alltid svar på mina sms fem timmar senare. Men nu behöver jag liksom verkligen behöva veta vilken tid bion var, för jag tänkte fika med en kompis innan. Jag har sms:at och ringt henne hela dagen, men når henne inte.

Det skulle liksom vara gaanska bra att veta vilken tid bion började, eller vad säger ni?


Söta ord ♥
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-28 @ 13:54:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0