ICA-JERRY

Jag läste på Tobys blogg att han hade fått ett sms av en kompis som jag tyckte var så himla roligt, så när jag sitter på bussen och har tråkigt så skickar jag en variant av den till alla jag känner.

"Det sitter en mongolid på bussen, liknar Ica-Jerry. Fick mig plötsligt att sakna dig!"

Så när jag satt på bussen hem från skolan idag hade jag tråkigt och bestämde mig för att skicka den till pappa. Han kunde dock inte läsa sms:et, så han ringde upp mig och frågade vad det stod. Vad skulle jag säga "Det siter en mongolid på bussen som liknar Ica-Jerry. Det fick mig plötsligt att sakna dig!". I don't think soo!? Alla på hela bussen satt ju och tjuvlyssnade på mig liksom. Men jag lyckades slingra ut mig det där, heh.


Söta ord ♥
Postat av: gullis

haha, det var mig ett fint sms! :)

2010-01-21 @ 17:29:50
URL: http://gullistheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0