JAG OCH FASTA GÅR ICKE IHOP

Jag bestämde mig för att fasta i tre dagar nu, dels för att rensa kroppen från slaggprodukter, dels för att minska magsäcken lite och dels för att kanske få lite finare hy (den har sett hemsk ut på senaste tiden). Innan fastan ska man dra ner på maten (vilket jag inte gjorde, åt som en gris hemma hos Johanna igår) och inte dricka någon alkohol (vilket jag inte heller gjorde, haha, men det var ju faktiskt nyår), så förberedelserna var väl kanske inte dem bästa.

Allt man får dricka är vatten och buljong. Detta insåg jag snart att jag inte skulle klara, så jag ändrade lite så att jag får äta frukt också. Så idag har jag ätit tre stycken apelsiner (hade inte så mycket hemma och sov nästan hela dagen, så jag hann inte äta så mycket mer). Men nu så hittade jag ett par digestivekex här uppe som jag tog upp som fyllesnacks inatt, och kunde inte låta bli att äta dem. Det var visserligen bara fem kex, men bara ännu ett bevis att jag inte kan fasta, haha. Men jag kan bara försöka dra ner lite på maten de kommande dagarna och äta nyttigare så ska det nog bli bra :)

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0