ÄR JAG SÅ JÄKLA LÅNG??

Alltså, jag pallar inte med att vara lång längre, det är allt alla tjatar om. På jobbet kallas jag "Två meter-Therése" av en boende. Idag när jag kom in till en tant så skrek hon till, "Hjälp vad lång du är!". Och grädden på moset, när jag åkte hem och skulle gå av bussen så slog jag i huvet för att dörren var för låg. Har fortfarande ont..  Och detta är bara de sakerna som hände de senaste tre timmarna..

Och nej, jag är inte två meter, "bara" 185 cm.


Söta ord ♥
Postat av: NinaCrown

Jag blir kallad lång jag med (177) men tycker nästan lite synd om en tjejkompis jag hade som var nästan 210cm i slutet av högstadiet :/ Kan inte ha varit det roligaste. Visst, hon var otroligt vacker... Men det enda folk såg var hennes längd.

2010-11-23 @ 03:34:10
URL: http://ninacrown.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Jag är också lång! Eller typ 173, men går alltid i klackar som är tp 10-14 centimeter, så blir ju ungefär 183-187 cm :o

2010-11-24 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0