PRESENT TILL FAR

Vaknade upp imorse och insåg att det var söndag! Och med söndag menas fars dag!

Panik, men sedan så blev jag för en gångs skull tacksam över att jag jobbade tidigt, då kunde jag skylla på det när pappa inte fick sin present på morgonen ;) Så slank jag förbi på stan när jag slutade. Hade diskuterat vad jag skulle köpa till honom på jobbet, vad som helst men inte en tröja, för det har han fått den senaste julaftonen, födelsedagen och förra fars dag. Så gissa vad jag köpte - jo en tröja! Den här gången en lila, jättesnygg, men vilt kort när det gäller pappa. Han tar nämligen väldigt sällan på sig några kläder med färger på. Men men, ändring på det nu!

Kollade även på halsdukar och vantar till honom, för lite variation liksom. Men alla var fan för snygga för honom och hans kläder, gick ju inte att matcha något snyggt :/ Och kan ju inte köpa en helt ny garderob till honom! Hm, funderar på att anmäla honom till något stylingprogram..

(Och varför går det inte att göra radbytning för mig?? :S)

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0