FÖRLÅT MIG FADER, TY JAG HAR SYNDAT

Mamma lagade mat idag, hemlagade köttbullar och prinskorv. Typ det godaste jag vet!! Iaf ifall man tänker utav julbordet..

Så jag kunde inte låta bli. Jag tog två prinskorvar och fem köttbullar. Så ljuuuvligt gott! Men ack så dåligt jag mådde efter. Så jag sprang genast ut och joggade. Men hade fan ingen energi, så det blev inte världens bästa joggingtur om man säger så. Men fortfarande motion!

Så jag skulle skippa en Nutrilettshake för att jag åt. Det blev att jag skippade tre. Kanske inte så nyttigt, men jag somnade och är fan inte sugen nu.

Nu måste jag fan sluta fuska! Blir bättre imorgon!

 


Söta ord ♥
Postat av: Josefin

Åh köttbullar är ju det bland det godaste som finns :)

2010-09-19 @ 17:33:25
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0