HUNGRIG.NU

Jag är så jäkla hungrig! När ska man vänja sig egentligen?

Men jag står emot hungern, har ju fått lite resultat som gör det enklare. Har gått ner 2 kg på tre dagar, vilket känns bra. Hoppas bara att det fortsätter minst lika bra resten av tiden.

Är bara rädd att jag ska gå upp en massa sen när jag slutar med Nutrilett, men jag ska börja hårdträna då och kanske äta enligt Atkinsmetoden.

Nu ska jag försöka hitta på något att hålla mig sysselsatt med, så att jag slutar tänka på hungern! Promenad med hunden kanske?


Söta ord ♥
Postat av: Tesso

promenad med hunden låter som ett lysande försök till lösning! :)

2010-09-16 @ 15:20:44
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sj: ja jag dansade en termin men blev för mycket eftersom jag dansar så mycket annat :)



Vart bord du någonstans? Det kanske finns på någon dansskola i närheten? :)

2010-09-16 @ 15:53:29
URL: http://madleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0