NÖJD

Fick ju min iPhone i tisdags, dock så funkade det inte alls. Så igår chattade jag med Halebop för att få mitt abonnemang att aktiviveras, det ordnade sig. Men sen kunde jag inte fixa appar, så då fick jag chatta med dem en gång till. Sen så hade jag fel telefonnummer, så jag fick chatta med dem ännu en gång. Men nu funkar allt som det ska, och jag är sååå nöjd med min nya mobil! :D

Nu ska jag bara försöka att hitta ett snyggt och billigt skal, + plastskydd, det är ju så jäkla dyrt. Har ni något tips på någon sida eller affär där man kan köpa det? :)


Söta ord ♥
Postat av: Vegardkaja

Very resourceful, thank you dave

2011-05-19 @ 13:10:34
URL: http://vegardkaja.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0