-

Igår var jag ledig, så jag åkte till Friskis&Svettis med Elin. Först så kutade jag över en kilometer till bussen, sedan körde vi på crosstrainern, och sedan körde vi ett pass (och jag har världens sämsta kondition och har inte tränat på över ett år, så jag tyckte att det var ganska bra gjort av mig!).

Sedan så åkte jag och gav blod för att sedan gå en kortis på stan. Jag tyckte att jag hade varit så duktig den dagen, och skulle fortsätta i den stilen när jag kom hem för att sedan skryta om det i bloggen. Men icke sa nicke.. Så fort jag kom hem däckade jag i sängen och stannade där tills nu. Blev så förra gången jag gav blod också.. Brukar ni också bli jättetrötta?

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0